Interaktívny marketing
Obchod tretieho tisícročia je obchod vlastný.
Výrobcovia podávajú ruku každému z nás. Je tu príležitosť, aká prichádza len raz za život. Zásadné a najväčšie zmeny obchodu v jeho histórii nastupujú. Je to vďaka spojeniu internetu a nových technológií s overeným, ale unikátnym obchodne – distribučným systémom. Interaktívna komercia vznikla, aby nahradila množstvo príživníckych, neefektívnych, nepohodlných a často i nepotrebných a neperspektívnych obchodných systémov obmedzujúcich potenciál výrobcov i záujmy spotrebiteľov. Ide v nej o vzájomne výhodnú spoluprácu a ekonomický profit výrobcov na strane jednej a nás spotrebiteľov na strane druhej. Vďaka tejto spolupráci sa uvoľňujú obrovské, neefektívne a neúčelne vynakladané zdroje z marketingu, obchodu a distribúcie tovarov i služieb.
Už dnes sú to miliardy a budú to stovky a tisíce miliárd eur, ktoré namiesto terajšej marketingovej chobotnici budú vďaka Interaktívnej komercii k dispozícii spotrebiteľom. A je iba na nás kedy a koľko z nich si budeme ochotní vziať. Sme na prahu najväčšieho transferu peňazí v histórii. Obchod dostáva nový rozmer spolupráce, serióznosti a vzájomne ekonomickej výhodnosti. Spotrebiteľ ako partner výrobcov sa prvý krát v histórii stáva súčasťou obchodu. To nám otvára cestu k vytváraniu bohatstva, ktoré síce všade okolo seba vidíme, ale dnes sa nám ujde z neho iba minimum. Klasické obchodné systémy podporujú seba a prevádzkujú svoje biznisy. Vynakladajú značné sumy peňazí na marketing, reklamu, platia známym osobnostiam, celebritám, športovcom, modelkám len za to, aby získali čo najviac z našich peňazí. Zneužívajú svoje postavenie nielen voči nám, ale k znižovaniu cien tlačia i výrobcov. Že je to často na úkor kvality, či vlastností výrobkov im nevadí. Ich príjmy sú gigantické a dnes tvoria až obludných 85% všetkých peňazí utratených v obchodoch.
Koľko z nich si chceme vziať? Celú zodpovednosť za finančnú, prevádzkovú a technickú stránku obchodu v systéme Interaktívnej komercie si vzali na seba výrobcovia. Samotný obchod a celý profit z neho však dávajú k dispozícii nám. Z časti (asi 45%) zdrojov vytvárajú pre partnerov vynikajúce podmienky (sortiment, kvalita, záruky, ceny, servis) na nakupovanie vo vlastnom, virtuálnom obchode. Zvyšné prostriedky vyplácajú za šírenie myšlienky tzv. „Voľného obchodu“. Ide o netradičnú a novú formu biznisu pre ľudí pracovitých, ambicióznych a otvorených na nové trendy. Podstatou je Personálny franchising, ktorý v sebe skrýva značne väčší potenciál ako jeho známy predchodca franchising podnikový (MC Donald,...). Ten začal meniť ekonomiku v päťdesiatich rokoch minulého storočia a dnes na jeho princípoch funguje viac ako polovica ekonomických a obchodných systémov sveta. Vytvára značné bohatstvo, ale iba pre určitú skupinu ľudí, či firiem. Avšak tí, ktorí ho zavčasu pochopili dnes patria medzi finančnú elitu sveta.
A Personálny franchizing práve prichádza. Či si chcete privyrobiť, zarobiť, zbohatnúť, alebo vytvoriť finančné impérium záleží len na vás a vašej vízii. Čím skôr a čím viac energie i úsilia vynaložíme teraz, tým väčšie efekty a odmeny dosiahneme v budúcnosti. Pokrokové a progresívne myšlienky menia svet a zlepšujú životy ľudí. Táto myšlienka už svet mení a aby zlepšila i náš život musíme sa rozhodnúť sami! Chceme vyhrať, alebo zostať tam kde sme. Neriskujeme to čo máme, riskujeme iba to, čo by sme mať mohli. Našu budúcnosť!!!
V roku 1908 Modelom T Henryho Forda začal bilión - dolárový automobilový priemysel. V roku 1981 IBM PC začal bilión - dolárový priemysel osobných počítačov, ktorý rástol tak rýchlo, že predaj PC v USA prekonal predaj aut iba za desať rokov. Bilión - dolárový priemysel dvadsiateho prvého storočia je tu. Trh je zrelý a Wellness revolúcia dáva šancu komukoľvek.
„Nie je nič silnejšie, ako myšlienka ktorej čas nadišiel.“
Victor Hugo